Мій автопортрет
Пишаюся гордим званням- Учитель!
Моє життєве кредо: 
Якщо хочеш змінити світ- почни з себе
Моє педагогічне кредо:
Ми з тобою живемо і навчаємося разом
Я- вихователь
Я можу зібрати в родинне коло шкільної сім'ї батьків і діточок.
Зрозумію кожного і зігрію своїм серцем.
Я- особистість
Завжди намагаюсь підтримати дитячу особистість, її творчий потеніал, її прагнення до мрії.Зрозуміти дитячі 
проблеми та подолати їх.
Кожного дня як молитву я читаю "Заповіді вчителя", щоб не завдати болю дитячій душі.
Заповіді вчителя
- Я не всезнайко.Та й не намагаюся ним бути.
 
- Я хочу, щоб мене любили. Тому я буду відкритою для люблячих дітей.
 
- Я так мало знаю про складні лабіринтами дитинства. Тому я дозволяю дітям учити мене.
 
- Іноді мені потрібна схованка. Тому я даю схованку дітям.
 
- Я люблю, коли мене сприймають такою, якою я є насправді. Тому я прагнутиму співпереживати дитині і цінувати її.
 
- Я роблю помилки. Тому я буду терплячою до людської сутності дитини.
 
- Приємно відчувати себе начальником та знати відповіді на всі запитання . Тому мені доведеться багато працювати, щоб захистити від себе дітей.
 
- Я не можу зробити так, щоб страх, біль, розчарування  в дитини зникли. Тому я буду намагатись пом'якшити удар.
 
- Я відчуваю страх, коли я беззахисна. Тому я торкатимуся внутрішнього світу беззахисної дитини з добротою, ласкою та ніжністю.
 
У своїй роботі я завжди користуюся правилами особистісно-зорієнтованого навчання та виховання.
Працюю над девізом:
Ми поважаємо- "Ви"
Ми розуміємо- "Я"
Ми- єдиний клас.
Ми- одна сім'я!
  Сворюю у навчальному співтоваристві гуманістичні взаємини, через які кожна датина має усвідомити себе повноправною особистістю і навчатися бачити та поважати особистість інших.
  Не поділяю дітей на " сильних" та " слабких" - просто діти різні, кожен уміє щось ліпше за інших. Максимум відгуків і пілтримки
  Розумію, що діти можуть знати і більше за вчителя: не знати чогось- не ганьба, ганьба не намагатися пізнавати нове.
  Тому я постійно перебуваю у творчому пошуку.
Ми досягаємо високої духовності і моральної чистоти через вивчення звичаїв та обрядів українського народу.
  Я чітко усвідомлюю, що кожен учень має право на власну освітню траєкторію і що вчиться він не для вчителя і батьків, а для того, аби посісти в майбутньому власне гідне місце в житті суспільства.
  Допомогти дитині повинна дружна шкільна родина, близькі та рідні. Тому активно залучаю до співпраці батьків, рідних, друзів, дітей.
 
 
 
 
 
 
          
      
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Я думаю, що вашим учням дуже пощастило, що вони мають таку прекрасну вчительку.
ВідповістиВидалити