Мій автопортрет

Пишаюся гордим званням- Учитель!

Моє життєве кредо: 

Якщо хочеш змінити світ- почни з себе

Моє педагогічне кредо:

Ми з тобою живемо і навчаємося разом

Я- вихователь

Я можу зібрати в родинне коло шкільної сім'ї батьків і діточок.

Зрозумію кожного і зігрію своїм серцем.

Я- особистість

Завжди намагаюсь підтримати дитячу особистість, її творчий потеніал, її прагнення до мрії.Зрозуміти дитячі 

проблеми та подолати їх.

Кожного дня як молитву я читаю "Заповіді вчителя", щоб не завдати болю дитячій душі.



Заповіді вчителя

  1. Я не всезнайко.Та й не намагаюся ним бути.
  2. Я хочу, щоб мене любили. Тому я буду відкритою для люблячих дітей.
  3. Я так мало знаю про складні лабіринтами дитинства. Тому я дозволяю дітям учити мене.
  4. Іноді мені потрібна схованка. Тому я даю схованку дітям.
  5. Я люблю, коли мене сприймають такою, якою я є насправді. Тому я прагнутиму співпереживати дитині і цінувати її.
  6. Я роблю помилки. Тому я буду терплячою до людської сутності дитини.
  7. Приємно відчувати себе начальником та знати відповіді на всі запитання . Тому мені доведеться багато працювати, щоб захистити від себе дітей.
  8. Я не можу зробити так, щоб страх, біль, розчарування  в дитини зникли. Тому я буду намагатись пом'якшити удар.
  9. Я відчуваю страх, коли я беззахисна. Тому я торкатимуся внутрішнього світу беззахисної дитини з добротою, ласкою та ніжністю.
У своїй роботі я завжди користуюся правилами особистісно-зорієнтованого навчання та виховання.

Працюю над девізом:

Ми поважаємо- "Ви"

Ми розуміємо- "Я"

Ми- єдиний клас.

Ми- одна сім'я!

  Сворюю у навчальному співтоваристві гуманістичні взаємини, через які кожна датина має усвідомити себе повноправною особистістю і навчатися бачити та поважати особистість інших.

  Не поділяю дітей на " сильних" та " слабких" - просто діти різні, кожен уміє щось ліпше за інших. Максимум відгуків і пілтримки

  Розумію, що діти можуть знати і більше за вчителя: не знати чогось- не ганьба, ганьба не намагатися пізнавати нове.

  Тому я постійно перебуваю у творчому пошуку.

Ми досягаємо високої духовності і моральної чистоти через вивчення звичаїв та обрядів українського народу.

  Я чітко усвідомлюю, що кожен учень має право на власну освітню траєкторію і що вчиться він не для вчителя і батьків, а для того, аби посісти в майбутньому власне гідне місце в житті суспільства.

  Допомогти дитині повинна дружна шкільна родина, близькі та рідні. Тому активно залучаю до співпраці батьків, рідних, друзів, дітей.

 



1 коментар: