Навчально-методична робота

План самоосвіти з 06.04 по 10.04 План самоосвіти з 30.03 по 03.04 План самоосвіти під час карантину з 23.03. по 27.03.2020

План самоосвіти з 13.04 по 17.04 індивідуальний план роботи з 21.04 по 24.04 План самоосвіти з 27.04. по 30.04 План самоосвіти з 04.05.по 08.05 Індивідуальний план роботи з 12.05 по 15.05  Формування навичок читання молодших школярів

Мовлення є засобом спілкування між людьми. Писемне мовлення стало додотковим засобом людських стосунків. Після того як люди винайшли друкарський верстат, то відкриття, всі досягнення людського розуму стали швидше розповсюджуватись, ніж раніше, коли книги переписували від руки. Якби  в руках людей не було книг, суспільство не могло б так швидко розвиватись, як це ми спостерігаємо тепер.
 Книга в житті людини має надзвичайно велике значення.
Вона є джерелом знання. 
 З книги письменна людина дістає знання, створені людством протягом довгої його попередньої історії. Узагальнюючи багатогранний досвід своєї виробничої і культурної діяльності, людина з допомогою книги передає цей досвід наступним поколінням. З книги людина дізнається про великі відкриття і винаходи, про боротьбу людини з природою і завоювання валади над нею. Книга дає не тільки знання, а й сприяє вихованню повноцінної, всебічно розвиненої людини. 
 Школа і вчитель виховують у дітей любов до книги, до друкованого слова, навчають учнів читати книгу, користуватичя нею. 
 Прищепити любов до читання-це значить переконати дитину у необхідності дружити з книгою, відчувати її корисність у повсякденному житті, як неоціненного джерела знань та засобу спілкування між людьми.У процесі роботи над книгою учні повинні пройнятися розумінням книги як величезної сили, здатної впливати на розум і емоції людини.
 Класик писав:"Любіть книгу-джерело знань:вона полегшить вам життя, по-дружньому допоможе вам розібратися в строкатій і бурхливій плутанині думок, почуттів, подій, вона навчить вас поважати людину і самого себе, вона навчить вас поважати людину і самого себе, вона окрилює розум і серце почуттям любові до світу, до людини". 
 Ефективний процес читання неможливий без вироблення в учнів навичок правильного, виразного та свідомого читання, які формуються на уроках класного і позакласного читання. 
  Проблема формування навички читання завжди була і є актуальною. На сучасному уроці читання вчитель має формувати в учнів правильне, свідоме, виразне читання з відповідною для кожного віку швидкістю. У процесі опрацювання тексту належить рівень сформованості цих умінь у дітей забезпечувати важко.Тому мета роботи-дібрати та систематизувати вправи, спрямовані на формування ефективної навички швидкочитання, обгрунтування умов для її впровадження та розробка методичних підходів та шляхів успішного формування та удосконалення навички читання.
 Від учителя початкових класів значної мірою залежить, чи полюблять діти читання або залишаться байдужими до літератури, чи вони друзями книги і постійно її читачами, таким чином здобуваючи широту кругозору, міцні знання, чи "знайдуть"самих себе, чи стануть Людиною у сьогоднішньому складному і багатогранному житті.

Щоб ротик був слухняний



Виступи на педрадах
  • Використання підручника в самостійній роботі учнів на уроках в початкових класах.
  • Формування мовленнєвої компетентності учнів початкових класів.
  • Особистісно-орієнтоване навчання та виховання учнів початкових класів.
  • Робота з гіперактивними дітьми.
  • Індивідуальні особливості молодших школярів та застосування їх в навчально-виховному процесі.
  • Виступ на районному методичному об'єднанні вчителів початкових класів з темою"Нова школа-простір освітніх можливостей"

Наші перемоги і досягнення

Мій  найкращий перший зошит


Ми в бібліотеці


Конкурс "Новорічна композиція"-перше місце!






Перше місце в шкільних спортивних змаганнях






































Про нас писали в газеті
Переможці конкурсу"Яким я бачу Літин через 10 років",
у номінації "Найактивніший клас









Немає коментарів:

Дописати коментар